lördag 12 december 2009

Plötsligt händer det !!!

En känd fras från reklamen - än så länge har det inte hänt mig och troligtvis kommer det aldrig hända mig men på V75 idag har jag i allafall 1 rätt då nummer 10 Sharapova sprang fortast , vi får se hur det går i resten av loppen !!!

På businessplanet för mitt eget företag så kan det vara grejer på gång i skala större men eftersom att allt är konfidentiellt så tänker jag inte yppa så mycket om det, säkert är i allafall att ingenting är klart innan årsskiftet . Skulle mina planer gå i lås så är det nog många som höjer på ögonbrynen och undrar hur korkad jag är men å andra sidan är det inget ovanligt för dom allra flesta inom branschen anser redan att jag är ganska korkad så troligtvis är det ingenting som förvånar .

Kommer även lägga in ytterligare en växel och gå på offensiven då jag tydligt märkt av att dom jag trodde var mina vänner återigen gått bakom min rygg och detta kommer man att få betala för i någon form så småningom . Inte tänker jag stå vid sidan och titta på när andra kör över mig .

När det gäller min hälsa så är det si så där eftersom att knät inte läker riktigt som det ska och detta får konsekvenser, förhoppningsvis inga allvarliga men riktigt säker kan man inte vara ännu, framtiden får utvisa svaren .

Ikväll har jag en riktig julbordskväll då alla bussarna är ute och rullar i någon form, har även fått hyra in på ett par sträckor men eftersom att jag själv är obrukbar bakom ratten så får min fantastiska personal ta hand om allting och jag samt sambo liftar med en av dessa från Uddevalla till Göteborg & åter, tar en kväll i stan och njuter av julstämningen som råder där .

Inga kommentarer: