tisdag 8 december 2009

Kommer Ni ihåg? Nu är det dags !!!


Kommer Ni ihåg det här?

Den 14 augusti slet jag av korsbandet i vänster knä under en uppvisningsmatch med Ljungskile Oldboy´s , nu är det dags för operation !!!
Imorgon klockan 11.30 skall jag skriva in mig på Näl´s ortopedimottagning för operation , skall ta en muskel från låret och tillverka ett nytt främre korsband som sedan skruvas fast med titanskruv . Mest troligt är att jag inte är 100% fräsch imorgon kväll men det är smällar man får ta ....

Buss och bilkörning får ligga på is ytterligare ett tag framöver ...

3 kommentarer:

Peson sa...

Lycka Till Kompis!!!
Hoppas att det går väl.
Det är bara å kämpa på!
Peson

Mats sa...

Lova dyrt och heligt - aldrig mer fotboll!! Nej, skadliga laster som alkohol, tobak, snus, droger, fotboll och annan sport skall man hålla sig långt borta ifrån för att må bra. Det är mitt råd. Däremot är det väldigt hälsosamt att köra buss, sägs det.
Lycka till med operationen! Den kommer att gå bra!
Hälsn.
Mats

Anonym sa...

Lycka till! Hur ska det nu gå med husrenoveringen då?