torsdag 11 mars 2010

Svar på blogginlägg

Detta svar kom idag på min mail av en icke namngiven person men det bekräftar ju bara mitt samtal som jag hade igår ....

När jag läser din blogg är jag inte alls förvånad. Detta är vardag i Stockholm att man försöker ta kunder från varandra så har det varit i alla år och det förekommer än idag. När man läser mellan raderna så får jag fram en misstanke när det gäller det "stora" bussbolaget i Göteborg och jag kan nästa gissa mig till att det är Interbus som nu har en Stockholmare som chef som tidigare var på Westinbuss. Westinbuss är kända i Stockholm att arbeta på detta vis, så ingen bussåkare i Stockholm vill samarbeta med Westinbuss, så de flertalet av bussåkarna har börjat att samarbeta med landsortsåkarna för då vet dom att de har kunden kvar även i fortsättningen så stå på dig, när de "stora" börjar darra av nervositet är det bara ett gott tecken på att du är på rätt väg att lyckas med det mål du har satt, så kör så det ryker.

Återigen det är inte han som har bloggen som skrivit ovanstående inlägg, så skäll nu inte på mig !!!

Inga kommentarer: