tisdag 16 november 2010

Solar & badar

Jaha, då var jag tillbaka igen ...

Antagligen en hel hög med konkurrenter som hade hoppats jag tagit livet av mej vid det här laget men nope, inte denna gången heller så Ni får fortsätta hoppas ett tag till . Jag är i allra högsta grad i livet men efter all turbulens inom branschen just nu så har jag valt att ligga lågt för en gångs skull . Onödigt att reta gallfeber på ännu fler utan nu låter jag Er sköta ert och jag sköter mitt . Detta har visat sig vara en bra strategi har jag märkt .

När det gäller det privata så trivs jag som fisken i vattnet och när det gäller bussarna så är det fullt upp, oerhört kul tycker jag men kan inte sticka under stolen med att jag nu börjar längta till semesterna faktiskt !

Har varit och sneglat på en ny bil idag , för första gången så sneglar jag på svenskt och det vore oerhört kul att få lite feedback om det nu är någon som kanske har en SAAB 9-3 stående på gården . Är lite sugen ...

Kämpa på !!!

Inga kommentarer: