fredag 23 juli 2010

Min älskade Mamma !!!


Du är där när jag behöver dej, du glömmer dina egna bekymmer. Du är min tillflykt och klippa, med dig känner jag mig trygg, kanske borde jag berättat för dej oftare hur mycket jag uppskattat dej men du vet ändå att jag alltid kommer älska dig . Du har varit ett ljus i mitt liv.

Min älskade mamma Monica Olsson har idag stilla insomnat i hemmet, precis så som min mamma alltid önskat, vi fanns här hela tiden tills viljan gav upp, utan smärta och ångest togs det sista andetaget . Vi älskar och kommer alltid älska dig .

kl. 04.00 den 23 juli 2010

Din älskade son med familj Petra, Albin, Axel samt din make Erland

4 kommentarer:

Michael sa...

Mina tankar till Dig och Din familj samt till Erland. Livet går vidare även om en viktig del saknas. Kämpa på, din mamma ville det....

Bussbloggen sa...

Tack ...
Människor som du Michael gör mig lite starkare, du är en god människa !

Micke sa...

Hej Daniel. Vill bara beklaga sorgen verkligen. Jag har ju träffat din mamma ett par gånger, så som en FANTASTISK god middag hemma hos er när man fick utbildningen ang förarkorten.

Vill bara hålla med vad Michael säger, kämpa vidare, och vill beklaga sorgen än en gång.

MVH
Micke

Carina sa...

Tänkte ringa din mamma spontant idag och gratta på födelsedagen. Vi hörs inte så ofta sen hon flyttade från Kinnekulle.....Erland svarade inte i mobilen så jag ringde Rut... jag är så hemskt lessen att hon inte finns mer . jag hade ingen aning att hon blivit sjuk igen, men det är konstigt att hon funnits så ofta i mina tankar sista tiden.. telepati?? Inte ett samtal jag haft med henne utan att ditt namn kommit upp. Du betydde mycket för henne. Fint kort du har på henne på sidan. Mina tankar går till dig och din pappa..häls Carina