tisdag 20 juli 2010

Analys av Enkäten !!!

Om jag inte såg helt fel så är det ca: 15-20% som anser att jag är ett pucko som skall sluta skriva och sluta provocera, här fanns även personer som aldrig läser det jag skriver och det är ju faktiskt ganska lustigt eller hur?

Hur kan man rösta och lämna en åsikt om man aldrig läst? Det var ett kuggsvar i enkäten och vissa mindre begåvade människor lykades att kryssa i denna ruta, även dem som anser att jag skall sluta provocera har tydligen svårt att släppa det jag skriver . Om det nu är så jobbigt att jag yttrar mina åsikter, varför läser ni? Är det ett tvångsbehov Ni har, In that case ... sök hjälp hos en hjärnskrynklare, det kanske hjälper !!!

Det som var glädjande var att såpass många ändå fortfarande vill att jag skall skriva, önskar bara att fler yttrade sina åsikter, kanske skönt om någon ibland vågade skylta med sitt riktiga namn även om det är med risk för att bli laglös som jag inom bussbranschen .

Jag kommer tillbaka och jag lär komma med dunder & brak bara jag får lugn och ro i själen , Ni som känner mig vet ... Jag älskar Er på mitt egna sätt för att ni är mina riktiga vänner !!!

Inga kommentarer: