onsdag 12 maj 2010

Nu skojar Ni med mig eller?

Efter bara några dagar så har 33 personer redan svarat på enkäten och det är en förkrossande majoritet som vill att jag fortsätter provocera allt och alla men detta får jag inte riktigt ihop ... Jag får mail och samtal och ibland även hot från människor i Bussbranschen som ber mig sluta att skriva eftersom att jag ofta har rätt i allt jag skriver och detta svider för en del . Men nu när jag slutat så vill man ändå jag skall fortsätta, hur tänker man då? Är inte det lite dubbelmoral?

Jag kommer att ha ett bussbehov från och till under veckorna 20-22 så är det någon med ledig kapacitét och som är seriös, sänd gärna ett mail så får vi se om det finns möjlighet till ett samarbete .

Är det någon där ute som har förslag på en enkätfråga så hör av Er, jag kanske lägger upp den och sedan gör vi en analys av svaren !

Inga kommentarer: