måndag 3 maj 2010

Nu händer det grejer ....

Ja nu händer det grejer kan man säga och det gäller att slå vakt om dem jobben man kan, märker tydligt av hur konkurrenter och f.d kollegor börjar sänka sina priser för att kapa åt sig kunder. Tydligen kan man nu sänka sig lägre än någonsin och man älskar nog att köra buss för pengar vill man inte tjäna och den stora frågan blir nu om man biter sig själva i svansen?
Jag har börjat söka mig nya kollegor att jobba ihop med eftersom att flera av dem gamla har börjat bete sig på ett icke affärsmässigt bra sätt gentemot mig och ärligt talat har jag faktiskt kännt mig utnyttjad men nu är det STOP. Kollegor som stjäl mina jobb när dem är ute på uppdrag för mig sjunker snabbt i värde , när människor även för med osanning om mig och min familj så sjunker man också i värde och en kombination av ovanstående gör mig riktigt grinig . Till deras nackdel är att sanningen alltid kommer fram, så nu vet jag även vem/vilka det är ...

Ett litet tips till Er bussföretagare i Göteborgs regionen är att kontakta mig om Ni får arbetssökande som tidigare har jobbat för mig, det finns ju åtminstone en anledning till varför dem inte är kvar och jag kan ge er värdefull information så Ni slipper gå på samma nit. Kontakta mig gärna innan ni nyanställer för det kan komma att bli problem för Er på många plan annars . Jag har även haft bra människor som av någon anledning slutat och dessa kommer jag såklart prata varmt om så allt är inte negativt

Inga kommentarer: