lördag 10 april 2010

EUSO 2010

Min tystnad tyder enbart på en hög arbetsbelastning för tillfället och ingenting annat , det är en hektisk tid på alla fronter !

EUSO olympiaden har nu startat och själv har jag kört ett tiotal gånger från Landvetter idag så den vägen lär jag aldrig glömma, planering för kommande vecka är i full gång och nu måste hela personalstyrkan vara på tårna så att ingenting missas och vi måste även vara väldigt lyhörda för förändringar i schemat .

AIK lirar återigen i Elitserien och det är en glädjens dag för mig men mitt i allt detta finns det även lite smolk och det var förlusten i allsvenskan mot Gefle, en riktigt skitmatch som fick mig att deppa ihop en aning . Tyvärr loosade även JITEX klart mot Malmö på bortaplan men det var väl i och för sig med i beräkningen, dock inte med så stora siffror .

Nä nu ska jag ta och lägga mig raklång en stund och ladda för den kommande veckan , kanske drömma mig bort en stund där jag ser härliga hockeyderbyn mot Djurgår´n eller SSK på näthinnan ....

Nästa säsong är jag bänkad i Scandinavium när Gnaget kommer på besök !
Go natt

Inga kommentarer: