måndag 7 februari 2011

Transportstyrelsen - var god dröj!!!

Ringde idag Transportstyrelsen för ett litet ärende som gäller anmälan av buss i yrkesmässig trafik, förövrigt nummer 0771-503503 . Hamnade i valmöjligheter där man skulle tala om vad man ville till en telefonsvarare . Jag artikulerade så gott jag kunde och det blev så här - A N M ÄL A N A V F O R D O N I Y R K E S M Ä S S I G T R A F I K . Jag sa det verkligen hur tydligt som helst och då kom svaret - Jaså, du vill ha uppgifter om fordonsskatt !!! Kontentan blev att jag fick lägga på och ringa upp en gång till , vet ärligt talat inte hur länge jag höll på innan jag kom fram till en person och när jag väl kom fram så får jag svaret att yrkestrafiken endast har telefontid en begränsad tid på dygnet dvs när dem inte har kafferast . Jag förstår inte hur vi kan ha arbetslöshet i detta vackra land !!!

Inga kommentarer: