fredag 4 mars 2011

Snart på banan igen

Egentligen gillar jag inte organisationer av olika slag men efter att min sambo som vanligt talat mej till rätta i olika sammanhang så har jag nu äntligen kunnat dra nytta av vissa fördelar i vissa organisationer . Exempelvis så är den juridiska hjälpen det bästa man kan få och det helt kostnadsfritt. Nu finns det stöd för mina åsikter i den svenska lagtexten vilket gör att olika förfaringssätt kommer gå mycket smidigare framöver .

När det gäller allt i övrigt så njuter vi fullständigt av livet på landet, i allafall jag personligen och jag lämnar inte gärna hemmets lugna vrå nuförtiden. Enligt alla prognoser på min TV så är våren på väg och det finns nog inga som vi som på samma sätt längtar så mycket efter våren . Det är på våren det händer ....

Inga kommentarer: