söndag 28 september 2008

Välkomna i min värld !

Har nu efter 10 månader äntligen upptäckt en av alla blogleverantörer som finns online och med hjälp av detta ska jag nu göra mitt lilla bloggande mer spännande för alla läsare om jag bara kommer igång vill säga , det får bli en liten testperiod ett tag tills jag lär mig hur det skall hanteras . Förhoppningsvis skall jag nu kunna göra inlägg och lägga till små bilder när det dyker upp intressanta saker , ni läsare kan skriva kommentarer och jag kan plocka bort dem om jag anser att dem är för stötande , hahaha ! Nä absolut inte , så länge det är relevanta saker som kommer upp bland kommentarerna får dem allt ligga kvar .
Denna sida kommer förhoppningsvis kunna hitta fler läsare som är intresserade av det jag skriver och förhoppningsvis kommer även Ni som inte är intresserade att hitta hit då jag skriver om mycket skräp också och det är ju någonting som lockar svenskens sinne har jag noterat, i allafall om man läser alla skvallerblaskor och ser vad folk runt omkring bloggar om. Det kan vara mode, handväskor, frisyrer, tv program, böcker, politik, samhälle, ekonomi ja precis vad som helst . Välkomna till Bussbloggen och förhoppningsvis mycket både intressant och ointressant läsning !

Inga kommentarer: