onsdag 8 december 2010

Västsvensk tidningsdistrubition

Har vid ett flertal tillfällen lackat ur pga att tidningarna ej dyker upp i min brevlåda samt att samma tidningar som skall vara morgontidningar inte dyker upp förrän på kvällen . Jag betalar dyra prenumerationskostnader och förväntar mej att få mina leveranser . Idag ilsknade jag till rejält så nu vet dem def. vilken brevlåda jag bor i , ha ha ha !!! Jag anser att man inte ska ta på sig jobb om man vet att man inte kan leverera , misstag kan ske en och två gånger men det får inte ske regelbundet . Jag har givit dem några förslag till åtgärder , förslag 1 var att sätta vinterdäck på bilarna, förslag två var att investera i nya bilar som tar sig fram och förslag tre var att investera i bra personal och göra sig av med dålig .

Får jag någon kompensation då? Svaret är nej ...
Nu är jag än mer irriterad !!!

Inga kommentarer: