torsdag 3 juni 2010

I´m Alive !!!

Vill bara meddela alla som önskar att jag lagt upp näsan, Ni kan fortsätta önska vidare för jag lever i allra högsta grad !!!

Jag har bara inte haft tid att underhålla Er på ett tag med tanke på arbetsbelastningen som råder för tillfället, tydligen är vi inte ensamma om den höga belastningen för det råder ont om buss över lag i Svea Rike !

Bussbranschen måste göra ett oslagbart resultat på alla fronter rent ekonomiskt under 2010, finns det något bolag som kommer gå med förlust som har haft ett normalt verksamhetsår utan onormalt tunga investeringar så är det dags att tänka om och se sig efter annan sysselsättning .

Jag saknar lite fakturor från ett par kollegor som såsar därute, så ser Ni detta så ta mig på allvar för jag vill verkligen betala och göra rätt för mig snart .

Inga kommentarer: